هفته اول دور برگشت به میزبانی قم برگزار می‌شود

قم میزبان دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی شامل هفته سوم دور رفت و هفته نخست دور برگشت این مسابقات شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی در مرحله گروهی شامل مسابقات هفته سوم دور رفت و هفته اول دور برگشت به میزبانی قم برگزار می‌شود و کشتی گیران طی یک روز در قم با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس برنامه اعلام شده روز چهارشنبه اول آبان در خانه کشتی قم، ساعت ۹ صبح تیم هیئت کشتی خراسان جنوبی به مصاف تیم بازار بزرگ ایران می‌رود و ساعت ۱۱ تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و هیئت کشتی سیرجان با هم روبرو می‌شوند.

رقابت‌های گروه اول از لیگ برتر کشتی فرنگی پس از سپری کردن هفته‌های اول و دوم روز چهارشنبه اول آبان در قم برگزار می‌شود و تیم شهدای مدافع حرم قم که در هر ۲ بازی نخست خود در این رقابت‌ها در بیرجند مغلوب حریفان خود شده بود این بار در قم فرصت جبران را در اختیار دارد.

همچنین در چارچوب هفته نخست دور برگشت، از ساعت ۱۶ روز اول آبان بازار بزرگ ایران به دیدار تیم هیئت کشتی سیرجان می‌رود و از ساعت ۱۸ نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم قم و هیئت کشتی خراسان جنوبی با هم دیدار می‌کنند.

محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان قم، ناظر سازمان لیگ در این مرحله خواهد بود ضمن این که سعید عباسی داور بین المللی کشتی قم در دیدار‌های هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد دیدار تیم‌های هیئت خرم آباد و توس را قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/ح

قم میزبان دور دوم لیگ برتر کشتی فرنگی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار