وینگر سنگالی تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد پیش از پیوستن به لیورپول، تردید زیادی در همکاری با کلوپ داشته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سادیو مانه بازیکن تیم فوتبال لیورپول درمصاحبه‌ای اعلام کرد که پس از نخستین دیدارش با یورگن کلوپ، دچار تردید شد و احساس کرد نمی‌تواند با او موفق شود.  

با این وجود مانه به لیورپول پیوست و تاکنون روابط خوبی با سرمربی آلمانی قرمز‌ها داشته و توانسته در تیم تحت هدایت کلوپ در نقش یک بازیکن کلیدی ظاهر شود.

کلوپ در سال ۲۰۱۴ هدایت دورتموند را بر عهده داشت و خواهان به خدمت گرفتن سادیو مانه بود که در آن زمان برای ردبول سالزبورگ اتریش بازی می‌کرد.   پس از ردبول، سانه به ساوتهمپتون پیوست و ۲ سال بعد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شد.


بیشتر بخوانید: پاسخ «کلوپ» به پیشنهاد سرمربیگری ژرمن‌ها


وینگر سنگالی لیورپول درباره اولین دیدارش با کلوپ و شک و تردید‌هایی که درباره همکاری با او داشت، گفت: کلوپ خیلی حرف می‌زد و من با خودم گفتم کار من خیلی سخت شد، زیرا برعکس او کم حرف هستم.  

مانه در ادامه گفت: همه کلوپ را دوست دارند و مهم‌ترین فاکتور او صداقتش است. کلوپ کمی شوخ است، اما گاهی اوقات کاملا جدی می‌شود.  

او با تمجید از کلوپ اظهار داشت: معمولا درباره زندگی شخصی ام با او صحبت می‌کنم و این که می‌توانم درباره چنین مسائلی با سرمربی تیم صحبت کنم برای من مهم است. احساس می‌کنم کلوپ آدمی است که می‌توانم به او اعتماد کنم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار