رئیس جمعیت هلال‌احمر نیکشهر و قصرقند گفت: ۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل‌زدگان و روستا‌های محاصره در سیلاب حاشیه رودخانه کاجو قصرقند توزیع شد.

۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل زدگان قصرقند توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سیداکبر علوی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیکشهر و قصرقند اظهار داشت: ۸۷۰ بسته غذایی در بین سیل‌زدگان و روستا‌های محاصره در سیلاب حاشیه رودخانه کاجو قصرقند، منطقه آهوران و روستای کهنوک لاشار نیکشهر توزیع شد.

علوی افزود: این بسته‌ها شامل برنج پخته، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، آبمعدنی و خرما بود که بین خانوار‌هایی که چندین روز در محاصره سیلاب بودند توزیع شد.

او  افزود: امدادرسانی به سیلزدگان قصرقند و نیکشهر توسط جمعیت هلال‌احمر در حال انجام است و همیشه پس از فروکش کردن آب رودخانه‌ها رسیدگی‌ها و ارائه خدمات لازم انجام می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر امدادرسانی‌ها و توزیع بسته‌های غذایی، ۲۵ خانوار در شهرستان‌های نیکشهر و قصرقند نیز که منازلشان در بارندگی‌های اخیر تخریب شده بود اسکان اضطراری یافته و اقلامی نظیر چادر، پتو، موکت و بسته‌های غذایی بین آنان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیکشهر و قصرقند ادامه داد: حدود ۴۰ روستا در حاشیه رودخانه کاجو با جمعیت بیش از ۱۲ هزار نفر به دلیل نبود راه و پل بر روی رودخانه‌های فصلی در کمترین بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب در محاصره قرار می‌گیرند و امدادرسانی زمینی به آنان سخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار