شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی نوشت: مردم منبج به سبب حضور ارتش با خیال آسوده زندگی می‌کنند.

مردم منبج در کنار ارتش سوریه احساس امنیت می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، این شبکه با پخش تصاویری از شادمانی کودکان منبج، به نقل از برخی شهروندان سوری در این شهر گزارش داد: مردم این شهر به سبب حضور ارتش با خیال آسوده، بدون نگرانی از عملیات ترکیه به زندگی عادی ادامه می‌دهند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه چند روز پس از ورود برخی یگان‌های ارتش سوریه به منبج و برقراری مجدد امنیت در شهر، تصاویری از اوضاع آنجا پخش کرد.

خبرنگار این شبکه با اشاره به حضور ارتش سوریه در منبج افزود: شاهد کودکانی هستیم که با دستان خود به پیروزی اشاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید: جشن و شادی مردم از حضور نیرو‌های ارتش سوریه در منبج + فیلم

یکی از شهروندان سوری گفت: «به همت ارتش سوریه، اطمینان خاطر داریم که نیرو‌های ارتش، کشور را در برابر اردوغان حفظ می‌کنند. به امید خداوند، پیروزی نزدیک است. خدا را شکر، اکنون آسوده خاطر هستیم و اطمینان خاطر داریم. خدا را شکر در منازل خود آسوده خاطریم و در امنیت مشغول کار‌های خود هستیم.»

خبرنگار این شبکه افزود: شاهد کسانی هستیم که پس از تحمل رنج‌هایی در پی اقدامات گروه تروریستی داعش در ویرانگری زیرساخت‌ها، در این فضای آرام زندگی می‌کنند. به رغم اقدامات گروه‌های ترویستی، ارتش سوریه زیرساخت‌ها را اصلاح کرد و از طریق حضور در همه مناطق، زندگی دوباره را به این مناطق اعطا کرد.

ارتش سوریه در هر جایی که حضور دارد، برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و مقابله با هر نوع مداخله خارجی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار