سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه فرودگاه سیرجان مجوز فرود هواپیما را صادر نکرد و ما مجبور شدیم با اتوبوس به این شهر برویم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: این بازی همانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیاز دارد و ما قصد داریم با پیروزی در این بازی همچنان صدرنشین رقابت‌ها لیگ برتر باشیم.  

فتاحی درباره مشکلات تیم سپاهان برای سفر  به سیرجان اظهار کرد: بله متاسفانه فرودگاه سیرجان با فرود هواپیما مخالفت کرد و مجوز صادر نکرد به همین علت با هواپیما راهی کرمان شدیم و از آنجا با ۲ دستگاه اتوبوس عازم سیرجان می‌شویم. به طور حتم سفر با اتوبوس سخت است، اما ما مجبور بودیم که این کار را کنیم.  

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم سپاهان گفت: مسلمان، ایران پوریان، نقی زاده و کومان به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم ما را برابر تیم گل گهر سیرجان همراهی کنند، اما شایان مصلح مصدومیتش برطرف شده است و با صلاحدید قلعه نویی بازی می‌کند.  

مجوز گرفتن باشگاه سپاهان موضوع عجیبی نیست 

سرپرست سپاهان درباره کسب مجوز حرفه‌ای بیان کرد: باشگاه سپاهان هر سال مجوز حرفه‌ای می‌گیرد و این موضوع عجیب نیست و امسال هم بدون هیچ مشکلی مجوز گرفتیم.  

او درباره اینکه دعوت نورافکن به تیم ملی فوتبال حاشیه به وجود آورده بود، گفت: ما درباره این موضوع صحبت کردیم و دیگر به آن نمی‌پردازیم. دعوت نورافکن سفارشی نبوده است، اما اگر این اتفاق یک دهم درصد هم رخ داده باشد برای تیم ملی متاسف هستم که به این صورت بازیکن دعوت می‌کند. به هر حال  تا زمانی که قلعه نویی مربی بزرگ هدایت تیم ما را برعهده دارد و تابش با مدیریت توانمندش به خوبی تیم را اداره می‌کند، مسائل حاشیه‌ای در تیم سپاهان معنی ندارد.  

سرپرست سپاهان درباره اینکه این تیم جزء مدعیان قهرمانی است، گفت: بله همه تلاش خود را می‌کنیم بهترین نتایج در لیگ برتر بگیریم و دل هواداران خود را شاد کنیم.  


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: ویلموتس به شایعات مربوط به دعوت نورافکن می‌خندد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار