مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد دارد مشکلات مالی نماینده مازندران در لیگ دسته اول را با چالشی بزرگ مواجه کرده است.

حسین قزل سفلو مدرس AFC و سرمربی تیم‌های مختلف در لیگ یک فوتبال کشور در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: رایکا بابل امروز به دلیل مشکلات مالی به یک تیم آماتور تبدیل شده است.

مربی سابق تیم‌های نساجی قائمشهر، شهید قندی و تربیت یزد و اتکا گلستان افزود: البته علی فاریابی مدیر عامل رایکا تلاش بسیار زیادی می‌کند که مشکلات تیم در غیاب مالکان تیم مرتفع شود، اما کار سختی است و با ادامه این روند، آینده روشنی برای این تیم متصور نیستم.

قزل سفلو با بیان اینکه هنوز برای قضاوت جهت اینکه چه تیم‌هایی به لیگ دو سقوط می‌کنند، زود است و ۸ هفته پایانی مسابقات لیگ یک، تعیین کننده نتایج و عملکرد مربیان وتیم هاست، گفت: هرچند وجود پول خوب است، ولی پول تضمین موفقیت نیست و هزینه هدفمند، ارجحیت دارد.

قزل سفلو افزود: تحلیل بنده به عنوان کسی که تجربه سرمربیگری در تیم‌های نساجی مازندران، تربیت یزد و شهید قندی یزد را دارم، این است که لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است و مربیانی می‌توانند در این لیگ موفق شوند که تجربه و دانش کافی داشته و به قول معروف لیگ یک باز باشند.

قزلسفلو با اشاره به اینکه مسابقات لیگ یک، بازیکن انرژیک و لیگ یک باز می‌خواهد، گفت: رایکا فعلا یک تیم متوسط است، مسئولان این تیم با تغییر زود هنگام در کادر فنی در استراتژی و هدف گذاری اولیه دچار تحلیل اشتباه شدند که ممکن است تیم را دچار مشکل کند.

انتهای پیام/س

قزلسفلو: برای رایکا آینده روشنی متصور نیستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.