مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین، با اشاره به فعالیت تیم‌های بهداشتی و درمانی در مرز خسروی از ۱۷ مهر امسال تاکنون گفت : در مراکز جامع سلامت شماره یک و ۲ و پایانه خسروی تعداد سه هزار و ۴۲ زائر بیمار تاکنون پذیرش شده و خدمت دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین گفت : از روز ۱۹ مهر تاکنون ۲ هزار بیمار که ۱۰ درصد آن‌ها زائر بوده اند، به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین مراجعه کرده‌اند.

 او،گفت : ۴۶ مورد از بیماران مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی دچار اسهال آبکی بوده‌اند که با نمونه‌گیری و آزمایش، نشانی از بیماری التور (وبا) در این بیماران مشاهده نشد.

او افزود: همچنین ۱۸۸ بیمار با علایم آنفلوانزا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده‌اند که برابر نظام مراقبت سندرمیک پس از نمونه‌برداری از حدود ۱۰ درصد آن‌ها وجود بیماری‌های دیگری رد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین گفت: ۲۱۹ مورد خدمات دندانپزشکی تاکنون برای زوار انجام شده و ۲۷۰ نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی استفاده کرده‌اند.

منصوری به مراجعه ۱۵ بیمار دچار تروما (حادثه تصادف) توسط اورژانس ۱۱۵ منتقل و اقدامات لازم برای آنان انجام گرفت و ۲ مورد برای مراقبت بیشتر به کرمانشاه اعزام شدند.

 

 

انتهای پیام/د

۲ هزار بیمار به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) مراجعه کردند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.