علی اکبر خورشیدی‌فر به جدایی اش از کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری واکنش نشان داد.

علی اکبر خورشیدی فر،  مربی سابق تیم ملی وزنه برداری که به تازگی از جمع کادر فنی این تیم کنار رفته است در گفت‌ و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم ملی به وجود آمده است که امیدوارم خیر باشد. البته من از تیم‌های ملی و فدراسیون وزنه برداری جدا نشدم. تغییراتی قرار است اتفاق بیفتد که طی یکی-۲ روز آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

خورشیدی‌فر: همچنان سرباز فدراسیون وزنه‌برداری خواهم بود

او درباره اضافه شدنش به کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان به عنوان مشاور، بیان کرد: بله این موضوع یکی از برنامه‌های آتی من خواهد بود و طبق هماهنگی که با فدراسیون وزنه برداری داشتم، احتمال اینکه به عنوان مشاور به تیم ملی بانوان کمک کنم، زیاد است. این قضیه نیز به صورت نهایی تا روز‌های آینده مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: خورشیدی‌فر از کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری کنار رفت/ چه کسی مربی کیانوش رستمی می‌شود؟


خورشیدی فر با اشاره به ارتباط نزدیکی که با فدراسیون وزنه برداری و محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی دارد، گفت: ارتباط من با فدراسیون وزنه برداری بازهم وجود خواهد داشت و  به خاطر رشد برخی از زمینه‌های وزنه برداری در کشور، صلاح بر این بود که برخی تغییر و تحولات رخ دهد. هیچ مشکلی با علی مرادی و برخواه ندارم و با آن‌ها همچنان  دوست خواهم بود. از این بعد نیز سرباز فدراسیون وزنه برداری هستم.

انتهای پیام/

واکنش خورشیدی‌فر به جدایی از کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار