مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور بیش از ۸۰ هزار سیرجانی از حرم امامزاده احمد (ع) تا حرم امامزاده علی (ع) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین حسینی در مرقد مطهر امام زاده علی (ع) این شهرستان چند سالی است که مورد توجه مردم شهر سیرجان قرار گرفته و هرساله این مراسم با شکوه خاصی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

او افزود: امسال نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم با حضور بیش از ۸۰ هزار سیرجانی با شکوه خاصی برگزارشد و زائران مسیر ۱۲ کیلومتری را از حرم مطهر امامزاده احمد (ع) تا مرقد مطهر امامزاده علی (ع) به عشق و ارادت به حضرت سید الشهداء پیاده طی کردند.

حجت الاسلام طباطبایی برگزاری قرائت زیارت اربعین، مراسم عزاداری وسخنرانی، برپایی نماز جماعت و اطعام عزاداران را از جمله برنامه‌های این راهپیمایی بزرگ عنوان کرد.

او با اشاره به راه اندازی موکب این اداره در ورودی شهر سیرجان جهت خدمات به زائران غیر ایرانی گفت: خدمات شبانه روزی پذیرایی به زائران پاکستانی و همچنین مردم در این موکب ارائه شد.

انتهای پیام/ی

پیاده روی اربعین در استان کرمان

برچسب ها: محرم ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار