بر اساس رتبه‌بندی بین المللی تایمز، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در میان برترین دانشکده‌های فنی و مهندسی جهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی فنی و مهندسی دانشگاه‌های جهان برای اولین بار در رتبه بندی بین المللی تایمز در رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

محسن بهمنی رئیس دفتر همکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه دانشکده فنی و مهندسی در رتبه بندی ۲۰۲۰ تایمز در رده ۴۰۰ تا ۵۰۰ قرار گرفته است، افزود: این رتبه نشان دهنده رقابت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد با دانشگاه‌های معروفی مانند تاسمانیا استرالیا، والنسیا اسپانیا، آبردین اسکاتند و آبرن آمریکا است.

او افزود: قرار گرفتن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در این رتبه، وجه علمی و بین المللی دانشگاه را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بهمنی خاطر نشان کرد: در رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ رتبه بندی تایمز علاوه بر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علم وصنعت ایران، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین نیز قرار دارند.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در سال ۱۳۷۷ آغاز به کار کرد و درحال حاضر با ۶۳ عضو هیات علمی و ۱۶۰۰ دانشجو در رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتردر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول فعالیت می‌باشد.

انتهای پیام/خ

دانشگاه شهرکرد جزو برترین دانشکده‌های فنی و مهندسی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار