رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: ۱۸ نفر از مصدومان حادثه تصادف رانندگی شب گذشته شهر حله در عراق به بیمارستانی در شهر مهران منتقل شدند.

انتقال مصدومان حادثه تصادف رانندگی شب گذشته شهر حله به شهر مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،صیدنور علیمرادی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: این حادثه در شهر حله نزدیکی نجف، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشته بود که بلافاصله با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام مصدومان به پایانه مرزی مهران و پس از مداوای اولیه به بیمارستان این شهر منتقل شدند تا درمان‌های تکمیلی بر روی آن‌ها انجام گیرد.

او با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان این حادثه مطلوب است، اظهار کرد: هیچ‌یک از مصدومان این حادثه رانندگی وضعیت حادی ندارند و پس از معالجه و انجام مداوای کامل به تدریج از بیمارستان مرخص می‌شوند.

علیمرادی اضافه کرد: هم اکنون تعدادی از مجروحان این حادثه مرخص شده‌اند و مراحل مرخصی بقیه نیز در حال انجام کار‌های اداری است تا بلافاصله به شهر‌های خود انتقال یابند.

او همچنین از وقوع یک فقره سانحه رانندگی در ۵ کیلومتری شهر مهران حوالی بامداد امروز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز ۱۰ نفر دچار مصدومیت بسیار جزیی بودند که پس از درمان از مراکز درمانی شهر مهران مرخص شدند.

انتهابی پیام/ د

انتقال مصدومان حادثه تصادف به شهر مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.