جوانان و ورزشکاران ملکشاهی دراولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با آرمان‌های والای شهداء تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق ورزشکاران ملکشاهی با شهداء دراولین روزاز هفته تربیت بدنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،روز جمعه ۲۶ مهرماه در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش جمعی از جوانان و ورزشکاران هیات‌های دو ومیدانی و پرورش اندام شهرستان ملکشاهی با قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهداء با آرمان‌های والای شهداء تجدید میثاق کردند.

صالحی مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی گفت؛ شهداء الگوی تمام معنا و تمام نشدنی برای ورزشکاران و مسئولان ورزشی هستند و جامعه ورزش و قهرمانان به پاس احترام به مقام شامخ این عزیزان با افتخار در میادین و مسابقات بزرگ عنوان کردند قهرمانان واقعی شهداء هستند.

مسئول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی بیان کرد:هدف از برگزاری این مراسمات را تجدید میثاق و احترام به مقام شامخ شهداء بخصوص شهدای ورزشکار و در راستای اخلاقی نمودن ورزش عنوان کرد.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

تجدید میثاق ورزشکاران ملکشاهی با شهداء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.