مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با ارسال پیامی درگذشت گل‌محمد صالح‌زهی شاعر و نویسنده با سابقه استان را به جامعه فرهنگ و هنر و خانواده وی تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت شاعر و نویسنده سیستان و بلوچستانی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با ارسال پیامی درگذشت گل‌محمد صالح‌زهی شاعر و نویسنده با سابقه استان را به جامعه فرهنگ و هنر و خانواده وی تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است : خبر درگذشت استاد گل‌محمد صالح زهی از نویسندگان و محققان پیشکسوت استان، موجب تأثر و تألم شد، فقدان آن نیک‌مرد فرهنگی برای جامعه ادبی استان ضایعه‌ای است جبران ناپذیر و غمی گران.

در این پیام آمده است: آثار پرمایه ونام او در تاریخ فرهنگ و ادب سیستان و بلوچستان زنده و جاوید خواهد ماند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن همدردی با خانواده، دوستان و آشنایان آن زنده یاد، این ضایعه را به اهالی فرهنگ وهنر استان تسلیت گفت و از خداوند بزرگ درخواست کرد او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که بایسته چنین رفعتی است.

زنده یاد گل محمد صالح زهی ۲۵ مهر ماه جاری به دلیل کهولت سن دارفانی را وداع کرد.

این پژوهشگر گرانقدر سیستان و بلوچستان در دومین کنگره شعرپیامبر مهربانی در زاهدان به عنوان محقق و نویسنده برجسته استانی مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

گل‌محمد صالح‌زهی شاعر  اهل سنت درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار