فرماندار شهرستان دشت آزادگان از دستگیری سارق محتویات خودرو‌های زائران در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان درخصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت محتویات خودرو‌های زائران در پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با پیگیری‌ها و بررسی‌های عوامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های انتظامی و حفاظت اطلاعات در این پایانه مرزی، سارق محتویات خودرو‌های زائرانی که خودرو‌های خود را در پارکینگ‌ها پارک کرده بودند، شناسایی و دستگیر شد.

سارق محتویات خودرو‌های زائران دستگیر شد/سارق خوزستانی نیست+تصاویر


بیشتر بخوانید: تکذیب خبر سرقت خودرو در پارکینگ‌های چذابه/خودرو‌های زائران از بیمه مسئولیت برخوردارند+تصاویر


او افزود: هیچ خودرویی در پارکینگ سرقت نشده، ولی سارق اقدام به جابجایی یکی از خودرو‌ها کرده و موفق به خارج کردن آن از پارکینگ نشده است.

سیلاوی تصریح کرد: این سارق خوزستانی نیست و از یکی از استان‌های کشور به مرز چذابه آمده و اقدام به سرقت کرده است.

سارق محتویات خودرو‌های زائران دستگیر شد/سارق خوزستانی نیست+تصاویر

فرماندار شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: درحال حاضر بازجویی از سارق درحال انجام است و وسایل سرقتی از خودرو‌ها ضبط شده و به مالکان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: هیچ خودرویی از پارکینگ و سرقت نشده و فقط محتویات داخل آن‌ها به سرقت رفته است و با توجه به اینکه برخی از مالکان خودرو‌ها هنوز به کشور بازنگشته اند، صورت جلسه درخصوص وسایل آن‌ها انجام شده و به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

سارق محتویات خودرو‌های زائران دستگیر شد/سارق خوزستانی نیست+تصاویر

عادل عذارمالکی شهردار بستان نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بعد از ظهر امروز با هوشیاری نگهبانان پارکینگ، عوامل شهرداری بستان و همکاری نیروی انتظامی بستان سارق که از استانی دیگر به منظور سرقت خودروها به مرز چدابه آمده بود، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

سارق محتویات خودرو‌های زائران دستگیر شد/سارق خوزستانی نیست+تصاویرسارق محتویات خودرو‌های زائران دستگیر شد/سارق خوزستانی نیست+تصاویر

انتهای پیام/گ

دستگیری سارق خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
چقدر پست و فرو مایه هست این دزد بی شخصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این سارق را که از زوار کربلا دزدی میکند.دو دستش را قطع کنید