مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از مراجعه روزانه بیش از ۳ هزار زائر به غرفه راهنمای زائر و گمشدگان موکب شهدای مدافع حرم اداره اوقاف و امور خیریه استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی به استقرار غرفه‌های مختلف فرهنگی در موکب شهدای مدافع حرم منذریه عراق، اظهار داشت: در غرفه راهنمای زائر از ساعت ۶ صبح تا یک ۱۲ بامداد به صورت شیفتی ۴ نفر فعالیت می‌کنند.

او با بیان اینکه روزانه بیش از ۳ هزار زائر به این غرفه مراجع می‌کند، افزود: در موکب شهدای مدافع حرم با استفاده از روش‌های توزیع راهنمای زائر و بلنگوی مستقر در محوطه بیرونی زائران مسیر خود را پیدا کرده و راه را ادامه می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با تاکید بر اینکه تلاش کرده ایم تا بیشترین استفاده را از راهنمای زائر داشته باشیم، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار رهنماز زائر در بین زائرین توزیع شده است.

موسوی تصریح کرد: همچنین افرادی که وسایل و مدارک خود را در طول مسیر گم کرده اند خادمان موکب شهدای حرم با همکاری مسئولان موکب محبین الائمه (ع) طی هماهنگی‌هایی مدارک و وسایل فرد را پیدا کرده و به آنان نز تحویل می‌دهند.
انتهای پیام/م

خدمات رسانی به زائران حسینی در موکب اوقاف فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.