رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری پدر و پسر مالخر و سارق خبر داد.

بهفروش حلقه لاستیک‌های سرقتی به پدر مالخر توسط سارق جوان/ کشف ۹۰۰ گرم تریاک و حشیش از مخفیگاه متهمان گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رضا ملکوتی گفت: چندی پیش تعدادی از اهالی محل امامزاده حسن نسبت به تردد‌های اعضای یک خانواده که پدر و پسر هستند به داخل باغی اعلام شکایت کردند و شاکیان اظهار داشتند که این افراد با تعدادی افراد مشکوک در ارتباط بوده و اموالی را وارد باغ می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که پسر خانواده که فردی ۲۵ ساله است با همکاری سایر همدستانش لوازم داخلی خودرو و لاستیک خودرو را سرقت و به پدر خانواده که مردی ۴۰ ساله است، می‌فروشند.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اعزام شدند.

سرهنگ ملکوتی اظهار داشت: ساعت ۸ شب ماموران کلانتری پس از اطمینان از حضور این پدر و پسر در مخفیگاهشان عملیات دستگیری هر ۲ متهم را انجام دادند و موفق شدند ضمن دستگیری هر ۲ متهم تعداد ۱۸۰ حلقه لاستیک و تعدادی ضبط و باند مربوط به خودرو‌های سواری کشف کردند.

کلانتر محله امامزاده حسن افزود: علاوه بر اموال سرقتی، تعدادی سلاح سرد و مقدار ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر از قبیل حشیش، تریاک از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان به کلانتری برای تکمیل تحقیقات پلیسی به همراه اموال کشف شده منتقل شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان و سایر همدستان پسر خانواده ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار