حسن نیا گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از زائران از مرز مهران تردد داشته اند و هم اکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کشور عراق هستند.

استقرار بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از زائران از مرز مهران تردد داشته اند که هم اکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کشور عراق هستند که پیش بینی می‌شود تا پایان امروز ۴۰۰ هزار زائر به ۴ پایانه مرزی مراجعه کنند.

او افزود: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس در سراسر کشور هستند که ۳ هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر می‌باشند و کار جابه جایی زائران را انجام می‌دهند.

حسن نیا ادامه داد: ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مستقر هستند و ۷ هزار دستگاه به صورت چرخشی کار جابه جایی زوار را انجام می‌دهند.

او در مورد پیک برگشت زائران گفت: براساس پیش بینی مرکز مدیریت راه‌ها روز جمعه و بعد از مراسم اربعین حسینی (شنبه و یکشنبه) نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر بازگشت زائر داشته باشیم.

حسن نیا در مورد نظارت بر قیمت‌ها عنوان کرد: قیمت‌ها براساس قیمت مصوب است و اگر کسی تخلفی انجام داده باشد با ذکر شماره ماشین و تاریخ حرکت در کمیسیون مربوطه در ستاد به شکایت آن‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/غ

بیش  از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه برکت مهران مستقر هستند

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.