مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات دهی یک هزارو ۳۶۰ اکیپ امداد جاده‌ای به صورت کامل ۲۴ساعته به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: یک هزارو ۳۶۰ اکیپ امداد جاده‌ای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس اکیپ‌های امدادی در شهر‌های اهواز، سوسنگرد، بستان و مناطق «عین‌دو» و «کوت سیدنعیم» و همچنین چادر تعمیرگاهی شهر چذابه مستقر هستند.

او افزود: این اکیپ‌ها به صورت کامل ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است که با خودروی شخصی به سمت مرز‌ها حرکت کرده‌اند.

مقیمی بیان داشت: یکی از مشکلات رانندگان هنگام بازگشت از کشور عراق و عتبات عالیات در سال‌های اخیر، فراموشی موقعیت پارک خودرو در پارکینگ‌های منطقه، به دلیل وسعت چند کیلومتری آن بوده که با ساخت اپلیکیشن ایساکو، این مشکل زائران برطرف شده است و افزوده شدن این گزینه امکان ثبت و ذخیره محل پارک خودرو را بر روی نقشه فراهم می‌سازد و کاربر می‌تواند با استفاده از آن محل پارک خودروی خود را «مسیریابی» و یا محل پارک را از طریق نرم‌افزار‌های پیام‌رسان، ایمیل و ... با دیگران به اشتراک بگذارد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو  با بیان اینکه و زائران از طریق اپلیکیشن ایساکو، از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند، تصریح کرد: زائران در صورت نیاز به هر گونه خدمات در این سفر معنوی، می‌توانند با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند.

این مقام مسئول گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در طرح «خیمه زدیم راه را...» با در اختیار داشتن نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی و فروشگاه مجازدر ایام پیاده روی اربعین تا ۳۰ مهر ماه خدمات امدادی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/م

حمایت امداد خودرو از زائران اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین جسینی ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.