عضو هیئت اعزامی جنبش انصارالله به مذاکرات اعلام کرد عربستان سعودی برای گفت‌وگو و متوقف کردن تجاوزات به یمن اراده‌ای ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حمید عاصم، عضو هیئت ملی مذاکره کننده در صنعا اعلام کرد: عربستان سعودی در متوقف کردن تجاوز به یمن هیچ جدیّتی ندارد و نمی‌خواهد با دولت صنعا (انصارالله) بر سر یک میز بنشیند.

عاصم افزود: با توجه به تشدید اوضاع و تنش آفرینی‌های عربستان ما نیز بر اساس قطعنامه ۱۹۳۴ در محاسبات خود تجدیدنظر خواهیم کرد. عربستان سعودی همچنان به بسیج و گردآوری نیرو‌های خود در ساحل غربی مبادرت می‌کند و به دنبال تشدید اوضاع و تغییر اوضاع میدانی و قرار دادن ما در برابر عمل انجام شده است در حالیکه آن‌ها زیان خواهند کرد و نمی‌توانند چیزی به دست آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
سلام ،نظر ما که تو معامله تاثیری نداره ، ولی شدیدا موافقم که یمن با تمام قوا به مواضع سعودی حمله کنه و مجاهدانه و با تحمل سختی ها پیروز بشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
انصارالله: عربستان در متوقف کردن تجاوزات خود به یمن جدی نیست .
خوب مهم نیست شما جدیتر حمله کنید به آل سعودی سقوطی تا اونم جدی جدی بفهم که رو به سقوط هست باید تمامی پالایشگاه های نفت و گازش و پادگانهای نظامیاش و تمامی فرودگاه هاش و هواپیماهاش و تجهیزات نظامیش رو یهو و هم زمان با هم بزنید تا حساب کار بیاد دستش بعدش میاد میگه اربابم یمن قدرتمند هر امری دارید اطاعت میکنم اونوقت شما امر می کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار