هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

ادامه صدرنشینی سایپا در هفته دهم / لغو بازی ورامین و مشهد در هفته دوم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان صبح پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد. در حساس‌ترین بازی‌های هفته تیم دختران کویر مس کرمان و رهیاب گستر تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با پیروزی رهیاب به پایان رسید و سایپا در شیراز سه امتیاز بازی با پویندگان را کسب کرد تا همچنان صدرنشین باشد. این هفته تیم پالایش نفت آبادان استراحت داشت و بازی بین ۲ تیم ستارگان ورامین و هیئت فوتبال خراسان رضوی به دلیل حاضر نشدن تیم ورامین برگزار نشد.

ملی حفاری ایران ۹ _۳ دریژنو فرخشهر

در پرگل‌ترین دیدار هفته تیم ملی حفاری حریف را با به ثمر رساندن ۹ گل در هم کوبید. گل‌های ملی حفاری را سحر پاپی ۲، الهام عنافچه ۲، سهیلا ملمولی ۳، تارا جانی نژاد و فهیمه زارعی به ثمر رسیده است.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۱_ ۳ سایپا تهران

تیم سایپا همچنان در صدر جدول بدون شکست قرار دارد. این تیم توانست با غلبه بر حریف شیرازی سه امتیاز بازی مقابل صنعت فجر را کسب کند. گل‌های سایپا را مینا بیکی و مارال ترکمان به ثمر رساندند و گل دیگر این تیم را مدافع تیم پویندگان شیراز به ثمر رساند تا سایپا باز هم با برد به خانه بازگردد.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


رهیاب تهران ۲ _ ۰ دختران کویر مس کرمان

رهیاب تهران در خانه حریف کرمانی اش را با ۲ گل شکست داد. گل‌های رهیاب را معصومه محمد گنجی به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

پارس آرا شیراز ۰ _ ۳ نامی نو اصفهان

نامی نو اصفهان این هفته حریف شیرازی اش را شکست داد. گل‌های نامی نو مقابل پارس آرا را الهام عسگری، مهتاب بنایی و فهیمه ارزانی به ثمر رساندند.

شهروند ساری ۱ _ ۲ مس رفسنجان

مس رفسنجان سه امتیاز هفته دهم را در خانه حریف با گل‌های فاطمه اعتدادی و زهرا قلی زاده به دست آورد. تک گل ساری را در این بازی عاطفه عابدی به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار