هواشناسی از وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط جنوبی و شرقی و گاهی شمالی استان بوشهر خبر داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همان طور که انتظار داشتیم در شبانه روز گذشته نیز مانند یک هفته اخیر، در برخی نقاط جنوبی و شرقی استان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد در ساعاتی از بعد ازظهر و عصر گزارش شد.

زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز نیز احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط جنوبی و شرقی و گاهی شمالی استان دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: همچنین در این مدت هنگام روز وزش ملایم باد همراه با غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضع جوی و دریایی استان تا ۲۴ ساعت آینده، بیان کرد: در این مدت، جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در برخی ساعات تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

راستگو افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی در بعد از ظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۱ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۵۷، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۷ اعلام شده است.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.