فرماندار تربت جام گفت: دشمن به دنبال نفوذ، بهم ریختن کشور، تضعیف اعتقادات دینی و اختلاف است و نباید به دشمن اجازه دهیم در کشور اختلاف افکنی کند.

دشمن به دنبال نفوذ، اختلاف افکنی، تضعیف اعتقادات دینی و بهم ریختن وضعیت کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای اداری تربت جام با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و تبریک موفقیت غرور آفرین و هوشمندانه سپاه پاسداران مبنی بر دستگیری فرد معاند و ضد انقلاب، گفت: دستگیری روح الله زم یک حرکت بسیار مهم سیاسی، فرهنگی و نظامی بود که اتفاق افتاد که تلاش می‌کرد در فضا، فکر و رفتارمردم انحراف ایجاد کند.

او با اشاره به تحولات منطقه‌ای، تصریح کرد: دشمن بعد از شکست جنگ اقتصادی در آستانه انتخابات به دنبال نفوذ، اختلاف افکنی، تضعیف اعتقادات دینی و بهم ریختن وضعیت کشور است و این یک زنگ خطر است.

فرماندار تربت جام گفت: آمریکا با خروج یک طرفه از برجام شرایط پیچیده اقتصادی ظالمانه‌ای بر کشور تحمیل کرد که در دوران جنگ تحمیلی نداشتیم و دشمن تمام توان خود را گذاشته تا ایران در تجارت و صادرات نفت موفق نشودو نظام را با مشکل مواجه کند.

حمیدی افزود: حاکمیت نظام و دولتمردان جنگ اقتصادی دشمن را بااستفاده از دستاورد‌های دفاع مقدس" استقامت و مقاومت " به فرصت تبدیل کردند و پیروز میدان شدند.

او تصریح کرد: ملت انقلابی ایران برمبنای استقامت و مقاومت تحریم‌های ظالمانه را دور زدند و امروز برگ برنده در دست ایران است و ترامپ با فتنه هایش دردنیا تنها مانده است.

فرماندار تربت جام گفت: امروز تحریم‌ها بی اثر شده و بی اعتمادی آمریکا برای همه کاملا" اثبات شده است و آن روز دنیا ایران را با ابرقدرت‌های جهان مقایسه می‌کند.

حمیدی افزود: امروز جنگ اقتصادی را عزت مندانه مدیریت کردیم و دشمن به دنبال این است که فضای داخلی را به لحاظ سیاسی، اجتماعی، مذهبی دچار مشکل کند و این زنگ خطر است.

او تصریح کرد : مدیران اجرایی بایستی از هر چیزی که آنان را مشغول به خودش می‌کند پرهیز کندو به حوز‌های اقتصادی و اخلاقی دل نبندند متاسفانه این اتقاقات وجود دارد که ممکن است طراحی دشمن باشد.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام‌جمعه اهل سنت تربت جام نیز گفت: حرکت انقلابی و جهادی سربازان اطلاعات سپاه پاسداران مبنی بر دستگیری یک فرد ضد انقلاب برهمگان مبارک باشد.

 او تصریح کرد: مدیران اجرایی به تکلیف قانونی و شرعی عمل کنند، موفق خواهند شد.

 
انتهای  پیام//س.ج
 

برگزاری جلسه شورای اداری تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.