استاندار هرمزگان گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می‌شود.

ساخت سه هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سال ۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می‌شود.

او در نشست شورای مسکن استان افزود: از مجموع حدود ۵۳ هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، حدود شش هزار واحد باقی مانده که در حال تکمیل است.

استاندار هرمزگان گفت: واحد‌هایی که مسئولیت آن‌ها بر عهده دولت بوده تکمیل و تحویل داده شده و واحد‌های باقی مانده مربوط به تعاونی‌های خود مالک یا تعاونی‌های بخش‌های مختلف است که برخی از آن‌ها مشکلات حقوقی نیز دارند.

فریدون همتی افزود: برخی از این واحد‌های تعاونی‌ها برای هزینه آب و برق و تکمیل محوطه سازی نیازمند پرداخت سهم متقاضیان هستند.

او گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای این کار پیش بینی شده تا متقاضیان با دریافت این تسهیلات بتوانند سهم خود را پرداخت نموده و این واحد‌ها هر چه سریعتر تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به نوسازی بافت فرسوده افزود: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان طرح مشترکی را برای محلات اسلام آباد و گلکنی در نظر گرفته اند که بر اساس آن در این محلات یک بوستان مناسب و هزار واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود.

همتی به نوسازی بافت فرسوده در محله چاهستانی‌ها اشاره کرد و افزود: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب به ویژه برای محله چاهستانی‌ها از جمله آب و برق مناسب، مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فضای سبز در نظر گرفته شده و تسریع در اجرای این برنامه‌ها به مشارکت و همکاری مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/ د

پایان ساخت سه هزار واحد مسکن مهر تا آخر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.