معاون وزیر راه گفت: بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در خاک عراق حضور دارند که در سه - چهار روز آینده وارد کشور خواهند شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران گفت: بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در خاک عراق حضور دارند که در سه - چهار روز آینده وارد کشور خواهند شد.

او با بیان اینکه پیش‌بینی ما، ورود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر به کشور تا پیش از اربعین است، افزود: بیشترین ورودی‌ها از مرز مهران صورت خواهد گرفت که جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر را پذیرش خواهد کرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی، یادآور شد: ظرف چند روز آینده تا روز یکشنبه نقطه اوج سفر و بازگشت زائران به کشور را خواهیم داشت.

حسن‌نیا با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی بر سر راه تأمین سوخت وسایل نقلیه وجود ندارد، گفت: با توجه به تراکم جمعیت، زیرساخت‌هایی در پایانه‌های مرزی ایجاد خواهد شد که تا سال آینده مهیا و آماده بهره‌برداری می‌شود، این موضوع کمک بسیاری به امر سهولت در تردد زائران در سال‌های آینده خواهد بود.

انتهای پیام/ د

موج بازگشت زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.