منصوریان:

از هفته بعد در تیم تغییرات ساختاری ایجاد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی برابر مس کرمان گفت: برای حل مشکل دفاع خود باید دست به تغییرات ساختاری در ترکیب تیم بزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان پس از تبریک به تیم مس کرمان بابت برد، گفت: در ده سال گذشته امشب بدترین بازی مربیگری ام بود. در تمام پست ها بد بازی کردیم و اینطور نیست که بگوییم یک یا دو نفر از بازیکنان تیم بد بودند. همه، از کادر فنی گرفته تا بازیکنان عملکرد بدی داشتند و شرمنده هواداران شدیم. البته نباید فراموش کرد که تیم مس کرمان هم بسیار خوب بازی کرد.

او ادامه داد: به عنوان نماینده تیم فوتبال ذوب آهن از همه عذر می خواهم. در کنفرانس پیش از بازی هم گفتم که بازی بسیار سختی در پیش داریم و پیش از بازی هم به بازیکنان خودم اخطار دادم، اما تفکرات ما در این بازی خوب نبود و همین تفکرات باعث وقوع چنین نتیجه ای شد. بازی بسیار سخت دیگری با شهر خودرو خواهیم داشت که باید خود را برای آن بازی نیز آماده کنیم.

منصوریان راجع به خرید های تیمش گفت: برای تمام بازیکنان هزینه شده و بازیکنان خریداری شده با هم تفاوتی ندارند. تیم ما بیست و شش نفره است و تنها بهترین ها به زمین راه پیدا می کنند. البته عملکرد امروز بازیکنانم راضی کننده نبود و بغیر از مصطفی آقاجانی که به نحوی با قیمت کم به تیم ما اضافه شد، از عملکرد سایر بازیکنان به هیچ وجه راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، یادآور شد: تعویض های خوبی انجام ندادیم و درگیری هایی نیز در طول بازی پیش آمد که البته با توجه به شرایط بازی همه این درگیری ها طبیعی است. همه درتلاشند تا به تیم کمک کنند و در جهت نتیجه گرفتن تیم قدم بر می دارند. راجع به باقر صادقی نیز اعتقاد داشتم که باید فرصت داد تا او بتواند خودش را پیدا کند اما از بدشانسی او، این فرصت دوباره زمانی به او داده شد که همه بازیکنان ضعیف عمل کردند. من پیش از بازی در رختکن هم از بازیکنان قول گرفتم که تمام تلاش خود را برای کمک به صادقی به کار بگیرند اما این اتفاق نیافتاد.

او در پایان به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چه زمانی مشکلات دفاعی تیم ذوب آهن حل خواهد شد، پاسخ داد : از هفته آینده تغییر ساختاری در تیم ذوب آهن مخصوصاً در بخش دفاع خواهیم داشت. البته که این تغییرات به جابه جایی بازیکن برنمیگردد و بیشتر از اینهاست. باخت امروز باید برای ما تجربه ای باشد چراکه بازیکنان روحیه خود را از دست دادند و در دقایق پایانی اصلاً امیدی به مسابقه نداشتند. هواداران فهیمی داریم که با کمک آن ها تلاش می کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/ی
 

نشست خبری ذوب آهن، مس کرمان

برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار