ویدئویی از همدلی تحسین برانگیز بازیکنان یک تیم فوتبال برای حفظ حجاب بازیکن محجبه تیم حریف را مشاهده می‌کنید.

تلاش تحسین برانگیز فوتبالیستان تیم حریف برای حفظ حجاب بازیکن محجبه در حین بازی +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که در رقابت‌های ورزشی مختلف همیشه بانوان ملی‌پوش و مسلمان در سراسر جهان و بالاخص کشورمان  ایران توانسته‌اند با حجاب اسلامی خود، مدال‌های رنگارنگی را در حوزه‌های مختلف ورزشی کسب کنند. این در حالی است که برخی افراد حجاب را مانع پیشرفت در دنیای ورزش می‌دانند.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که لحظات زیبایی از همدلی چندین ورزشکار زن برای حفظ حجاب یک بانوی مسلمان را در مسابقات فوتبال به تصویر می‌کشد. در این ویدئو هنگامی که بازیکن زن محجبه  به صورتش ضربه می‌خورد حجابش باز می‌شود و زمانی که او می‌خواهد حجابش را منظم کند، بازیکنان تیم مقابل دور او  حلقه می‌زنند تا حجاب بانوی محجبه حفظ شود و او بتواند روسری‌اش  را مرتب کند. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیاد کاربران فضای مجازی نیز همراه شد.

لازم به یادآوری است، مشخص نشده این ویدئو مربوط به کدام رقابت و بین چه تیم‌هایی است. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: حجاب ، ورزشکاران ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۰:۵۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مجبورکه نیست بازی نکنه .چندسال دیگه اونم برمیداره ...حجاب یعنی حیا هرچی حجاب بیشتر یعنی حیا بیشتر ...هرچی کم بشه حیاهم کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
زکیییییییییییییییییییییی تلاش تحسین برانگیز بازیکنان برای حفظ حجاب واقعا که اند حجابن حفظ حجاب خخخخخخخخخخخخخخخخخهههههههههههههههههه متخصص افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار