سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همزمان با اربعین حسینی،۳۲۰ دستگاه اتوبوس به زائران و مجاوران در مسیرهای منتهی به حرم رضوی خدمت رسانی می کنند.

تقویت خطوط اتوبوسرانی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی همزمان با روز اربعین حسینیعباس اتحادی سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص سرویس‌دهی به زائران در روز اربعین، گفت: با توجه به اینکه زائران زیادی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، سازمان اتوبوسرانی در این روز ۳۲۰ دستگاه اتوبوس را در خطوط منتهی و عبوری به حرم مطهر رضوی به منظورجابه‌جایی زائران پیش بینی کرده است.

او تصریح کرد: سرویس‌دهی به زائران تا نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انجام می‌شود و در صورت ایجاد محدودیت تردد توسط پلیس راهور و عدم امکان تردد سرویس دهی به میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان عدالت منتقل می‌گردد.
 
سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به کاهش سر فاصله اتوبوس ها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، گفت: به همین منظور زمان و سرفاصله اتوبوس ها کاهش یافته است تا مردم مدت زمان طولانی در ایستگاه‌ها منتظر رسیدن اتوبوس نباشند.

اتحادی با بیان اینکه خطوط اتوبوسرانی مستقر در پایانه‌های مسافربری امام رضا (ع) و معراج تقویت شده است، افزود: علاوه بر اتوبوسرانان تمام نیرو‌های نظارتی، امدادی و فنی اتوبوسرانی نیز در این روز آماده‌باش هستند.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: شهروندان در این روز برای اطلاع از آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی تردد ناوگان اتوبوسرانی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر می‌توانند عدد ۸۰۰۰ را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۸۸۸ ارسال نمایند.
 
او با اشاره به خدمت رسانی سازمان اتوبوسرانی مشهد در ایام اربعین حسینی در عراق ، تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین امسال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۳ دستگاه اتوبوس امداد و ۳۲۰ اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد به نجف اعزام شده اند.
 
انتهای پیام// ز.م

سرویس‌دهی به زائران در روز اربعین حسینی با ۳۲۰ دستگاه اتوبوس در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.