فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تعداد افرادی که از ابتدای ماه صفر تا این لحظه در مرزهای خوزستان تردد کرده‌اند یک‌میلیون و ۷۸۲ هزار نفر بوده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار حسین عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره افزایش تردد زوار اربعین  نسبت به سال گذشته گفت: در مقایسه با مدت مشابه ماه قمری سال گذشته ۱۳۹درصد افزایش داشته است.

او  بابیان اینکه برای ورود زائران تمهیدات و پیش‌بینی‌های بسیار خوبی داشتیم افزود: برای بازگشت هم گیت‌های خروجی را افزایش می‌دهیم و پیش‌بینی‌های لازم انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: با پیگیری‌هایی که مسئولان استان داشتند ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس‌رانی برای جابه‌جایی زائران از مرز بیشتر می‌شود.

سردار حسین عباس‌زاده افزود: نیروی انتظامی در بحث کنترل ترافیکی پیش‌بینی خوبی داشته و همکاران ما در پلیس‌راه در نقاط ترافیکی حضور پیدا کردند.

او گفت: وضعیت مناسبی را در حوزه نظم و انضباط ترافیکی شاهد هستیم  و از زائران تقاضا داریم که به‌منظور کاهش تصادفات با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د

افزایش تردد زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.