مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان (۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه) پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان، نماد همدلی و همراهی دو نهاد اصلی تربیت؛ یعنی خانه و مدرسه و فرصت مناسبی برای بیان اهمیت مشارکت و همکاری بین دو رکن مقدس و تأثیر گذار مدرسه و خانواده است.
همراهی و همکاری خانه و مدرسه در صدر عوامل تأثیر گذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرار دارد؛ چرا که مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی دانش آموزان، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.
دستیابی به اهداف والای نظام آموزش و پرورش همچون ایجاد عدالت آموزشی، تحول در نظام تعلیم و تربیت، مدرسه محوری، تربیت تمام ساحتی، مهارت آموزی و مهیا نمودن دانش آموزان برای حیات طیبه با همکاری و مشارکت خانواده و پیش بینی نقش‌های محوری، فاخر و در خور شأن والدین سرعت بیشتری می‌یابد.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان به فرهنگیان شریف و والدین دلسوز از همکاران خود به ویژه مدیران پرتلاش و دلسوز مدارس می‌خواهم زمینه‌ای ایجاد کنند که والدین گرامی بتوانند نقش تربیتی خود را به نحوی مؤثر ایفا کنند و از ظرفیت کم نظیر آنان در اموری همچون برنامه‌ریزی، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌ها و نظارت بر حسن اجرای فرآیند‌ها استفاده شود.
امیدوارم بتوانیم در پرتو همکاری و همفکری اولیا و مربیان در مدارس و با هم افزایی دانش و تخصص این عزیزان، شاهد فردایی روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشیم».

انتهای پیام/ف

پیام تبریک به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار