۵ بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس می‌توانند رو در روی شاگردان حسین فرکی بازی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنج ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان و وحید امیری) که همراه تیم ملی به بحرین رفته بودند، پس از بازگشت به تهران، امروز (چهارشنبه) در محل تمرین سرخ‌ها حضور پیدا کردند.

در ۲ بازی تیم ملی مقابل کامبوج و بحرین، تنها نوراللهی از پرسپولیس بازی نکرد و همچنین علیرضا بیرانوند و محمد حسین کنعانی زادگان ۱۸۰ دقیقه برای تیم ویلموتس بازی کردند.

بیرانوند که دروازه بان اصلی سرخ‌ها محسوب می‌شود، مانند گذشته رو در روی پیکان هم بازی خواهد کرد. با توجه به محرومیت خلیل زاده، کالدرون بازهم از حضور کنعانی استفاده خواهد کرد و او به عنوان یکی از مدافعان وسط در زمین حضور خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: آمار جالب پرسپولیس مقابل شهرخودرو


احمد نوراللهی و وحید امیری نیز بدون مشکلی از ابتدا بازی می‌کنند و اگر سید جلال حسینی در زمین حضور نیابد، نوراللهی بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

البته احتمال دارد با توجه به حضور محمد انصاری در پست دفاع چپ، نادری نیمکت نشین باشد و بازی نکند که این موضوع به تمرینات چند روز آینده پرسپولیسی‌ها بستگی دارد. به هرحال این خبر خوشی برای کالدرون و کادرفنی پرسپولیس است که ملی پوشان بدون مصدومیت به تمرینات بازگشته اند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار