تکواندکار مازندارنی که یکی از امید‌های کسب مدال به شمار می‌رود، در اولین روز رقابت‌های گرندپری بلغارستان به مصاف رقبایش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۰ صبح (به وقت ایران) روز جمعه – ۲۶ مهرماه با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکار‌های اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی تکواندوکار مازندرانی در وزن ۶۸- کیلوگرم در کنار دیگر ملی پوشان نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

مبارزات مرحله مقدماتی ازساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق میگیرد.

انتهای پیام/س
 

سروش احمدی فردا جمعه به میدان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار