درخواست‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بااعلام دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری فرودگاه پیام، درخواست های سرمایه گذاری واصله به معاونت منطقه ویژه در ۶ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

همچنین بنا بر اعلام امور گمرکی و ترانزیت کالا در منطقه ویژه اقتصادی پیام، در شش ماهه نخست سال جاری ۵۸۴۲ TEU (واحد سنجش ترانزیت کالا) در انبارهای منطقه ویژه اقتصادی پیام ثبت و وارد شده است.

بنابر این گزارش از این تعداد بیش از ۴ هزار TEU مربوط به ورود کالا ترانزیت به انبارهای عمومی بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۵۶ درصدی داشته است.

مجموعه پیام در راستای حمایت از سرمایه گذاری داخلی اقدام به بسترسازی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز کرده است از این رو سرمایه گذاری قابل توجهی از شرکت ها در حوزه ict و دانش‌بنیان محقق شده است.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت ۳۶۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی،آی سی تی و ... در آن حضور فعال دارند.

انتهای پیام/د.خ

فعالیت بیش از ۳۰۰ شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پیام

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.