نیسان جوک ۲۰۲۰ معرفی شد + تصاویر

نیسان طی مراسمی در شهر صوفیه از جدیدترین مدل خودروی پرطرفدار نیسان جوک رونمایی کرد.

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان محل برگزاری مراسمی خاص بوده است. در این مراسم نیسان جدیدترین مدل خودروی جوک را با نام Juke 2020 رونمایی و معرفی کرد. این خودرو از جمله اتومبیل‌های محبوب نیسان محسوب شده و مدل‌های قبلی آن فروش خوبی را تجربه کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از خودروی محبوب نیسان پاترول با ظاهری جدید + تصاویر


در ابتدا قرار بود نیسان مدل ۲۰۲۰ جوک را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت معرفی کند، ولی نظر مدیران این شرکت ژاپنی تغییر کرده و تصمیم گرفتند این خودرو را در نمایشگاه خودروی صوفیه ۲۰۱۹ در بلغارستان رونمایی کنند. طبق خبر‌های اعلام شده از سوی مدیران نیسان، اتومبیل Nissan Juke 2020 کمتر از ۱ ماه دیگر به بازار‌های سراسر جهان عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند.

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

خودرو Nissan Juke 2020، اتومبیلی زیبا و مطمئن

جوک جدید از تمامی جهات خودرویی تمام عیار است و می‌تواند با ویژگی‌های خاص خود مشتریان زیادی را جذب کند. سیستم صوتی و تصویری Bose، طراحی داخلی زیبا، سیستم‌های ایمنی هوشمند، موتور سه سیلندر توربوشارژ با ظرفیت ۱.۰ لیتر و قدرت ۱۱۷ اسب‌بخار و جعبه دنده هفت سرعته خودکار بخشی از ویژگی‌های نیسان جوک ۲۰۲۰ است.

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

مهندسان نیسان در طراحی این خودرو به تمامی جزئیات دقت کرده و اتومبیل زیبا و جذاب را تولید کرده‌اند. نیسان جوک جدید نسبت به نسل‌های قبلی خود تغییرات تقریبا زیادی را چه در نمای بیرونی و چه در طراحی داخلی تجربه کرده است. کارشناسان خودرو معتقدند که Nissan Juke 2020 می‌تواند خودرویی موفق برای شرکت نیسان باشد. بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی صوفیه نیز از اتومبیل جدید نیسان استقبال خوبی کردند.

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

اولین نمایش خودروی Nissan Juke 2020 +تصاویر

نیسان قیمت پایه این خودرو را ۲۱ هزار و ۸۸۵ دلار اعلام کرده، ولی ممکن است خریداران در کشور‌های مختلف جهان برای خرید این اتومبیل هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

صوفیه میزبان جدیدترین مدل خودروی نیسان جوک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود بر شما . تیبا که سقفش چکه میکنه