اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی را به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی در دستور کار یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این دستور گفت: طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی با قید یک فوریت به امضای ۱۹ نفر از اعضای شورای شهر تهران رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در سال ۸۹ شورای شهر تهران در این باب مصوبه‌ای را گذراند، اما متأسفانه بعد از ۹ سال تا به امروز عملیاتی نشده است.

حق شناس با اشاره به تذکر محمد سالاری گفت: دو هفته پیش سالاری تذکری داد و برای اجرایی شدن این موضوع به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارجاع داده شد و در کمیسیون تخصصی مقرر شد این طرح با قید یک فوریت در صحن شورای شهر تهران مطرح شود تا در فرصت باقی مانده دو ساله از عمر شورای شهر پنجم اقدامی موثر انجام دهیم.

پس از اظهارنظر حق شناس یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای این شورا با ۱۶ رأی موافق یک فوریتی آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

مصوبه شورای شهر پنجم در مورد اعطای نشان شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار