تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی + تصاویر

شرکت آئودی با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش خودروهای نوین در آینده‌ای نزدیک اتومبیل الکتریکی تولید می‌کند.

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی سال گذشته در نمایشگاه خودروی جنوا تصاویری از طرح مفهومی اتومبیل پرنده خود را منتشر کرد و از تولید این نوع از وسایل نقلیه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. با وجود اینکه ۱ سال از آغاز پروژه مشترک آئودی و ایرباس برای تولید خودروی پرنده می‌گذرد ولی این هنوز مشخص نیست این اتومبیل پرنده چه زمانی تولید خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پورشه رویای پرواز با خودرو را محقق می‌سازد


آئودی و ایرباس در پروژه مشترک خود دچار اختلاف نظر شدند و همین موضوع سبب توقف فرایند برنامه‌ریزی و تولید خودروی پرنده شده است. یکی از مدیران ارشد آئودی در پاسخ به سوال در مورد چگونگی وضعیت پروژه خودروی پرنده آئودی و ایرباس گفت:" ما مسیر طولانی را برای تحقق رویای آئودی در زمینه تولید تاکسی‌های پرنده در پیش رو داریم. تولید چنین اتومبیلی سخت‌های بسیار دارد و باید برای رفع تمامی مشکلات همکاری‌های گسترده‌ای صورت گیرد."

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

ابهام در زمان تولید خودروی پرنده آئودی

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود خودروی Pop.Up Next آئودی از یک کابین سبک با ظرفیت دو نفر و باتری با توان ۱۵ کیلووات‌ساعت که توان تولید انرژی به اندازه ۸۰ اسب‌بخار را دارد، تشکیل شده است. این اتومبیل عجیب تنها با یکبار شارژ باتری مسافتی به اندازه ۱۳۰ کیلومتر را طی می‌کند.

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

البته موارد بیان شده در مورد حالتی است که کابر به خواهد از Pop.Up Next به عنوان خودرو برای حرکت روی زمین استفاده کند و در حالتی که اتومبیل به صورت بالگرد در بیاید میزان قدرت موتور متفاوت خواهد بود. تصاویر منتشر شده از کانسپت اتومبیل پرنده آئودی نشان می‌دهد تیغه‌های لازم برای پرواز به خودرو وصل شده و شرایط لازم برای پرواز را مهیا می‌سازند.

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

تاخیر در ساخت خودروی پرنده آئودی

این تیغه‌ها در مجموع انرژی به اندازه ۷۰ کیووات‌ساعت را تولید می‌کنند. Pop.Up Next قادر است با سرعت ۱۲۰ کیومتر بر ساعت در آسمان پرواز کند. موتور خودروی پرنده آئودی در حالت پرواز انرژی به میزان ۲۱۴ اسب‌بخار را تولید می‌کند.

انتهای پیام/

مشکلات آئودی و ایرباس تولید خودروی پرنده مشترک این دو شرکت را به تاخیر انداخت

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.