رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد از آغاز سی و سومین دوره آموزشی فیلم‌سازی کوتاه مدت در مهاباد با پذیرش هنرجویانی از شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: داوطلبان در این دوره فیلم‌ سازی ابتدا برای شرکت در دوره ثبت‌ نام و سپس در آزمون ورودی دوره جامع شرکت کردند و با حضور در مرحله مصاحبه، برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

او با اشاره به اینکه تعداد پذیرفته‌شدگان در این دوره ۲۰ نفراست افزود: کلاس‌های این دوره فیلم‌سازی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار می‌شود و کارگاه‌های این دوره که شامل چهار کارگاه مستند، داستانی، تجربه‌گر و تدوین است، اردیبهشت سال آینده به پایان می‌رسد.

او اضافه کرد: این دوره با هدف شناسایی جوانان مستعد و خلاق در زمینه فیلم‌ سازی برگزار و در آن حرفه‌های کارگردانی، فیلمبرداری و فیلمنامه‌نویسی به صورت تئوری و عملی با متد‌های روز و با تجهیزات و مشاوره رایگان آموزش داده می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه این دوره‌ها با حضور اساتید برجسته تدریس می‌شود، بیان کرد: به شرکت‌کنندگان موفق، گواهینامه معتبر از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

بایزیدی اضافه کرد: این انجمن سال گذشته ۱۱ کارگاه تخصصی عکس، یک کارگاه آموزش عکاسی، چهار نمایشگاه عکس انفرادی و مشارکتی و ۲ اردوی عکاسی برگزار کرد و هنرجویان این انجمن در ۹ مورد جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی در کشور حضور پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ج

آغاز دوره آموزشی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.