مدیرآب و فاضلاب شهرستان سمیرم گفت:شهرستان سمیرم به دلیل برخورداری از منابع غنی آبهای سطحی که به شهر هزاران چشمه معروف است اجرای شبکه فاضلاب دراین شهرستان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فرود نصیری مدیرآب و فاضلاب شهرستان سمیرم با بیان اینکه این شهرستان به دلیل برخورداری از منابع غنی آب‌های سطحی که به شهر هزاران چشمه معروف است اجرای شبکه فاضلاب دراین شهرستان ضروریست گفت: درحال حاضر بیش از ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر سمیرم اجرا شد.

فرود نصیری افزود: ۳۰ کیلومتر دیگر از اجرای شبکه فاضلاب باقی مانده تا ۱۰۰ درصد جمعیت این شهر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گیرند.

او گفت: به دلیل کوهستانی بودن و نیز اختلاف ارتفاع بین پایین‌ترین نقطه تا مرتفع‌ترین نقطه سمیرم که به بیش از ۴۰۰ متر می‌رسد، اجرای شبکه فاضلاب در این شهرستان را با دشواری‌های مواجه می‌کند.

مدیرآب و فاضلاب شهرستان سمیرم با بیان اینکه برخی از محله‌های سمیرم شرایط توپوگرافی خاص و سختی دارد که اجرای شبکه فاضلاب در آن باید با کارشناسی دقیق و سنجیده همراه باشد گفت:اجرای پنج کیلومتر شبکه فاضلاب در محدوده‌ای مسطح که سنگلاخی نباشد حدود چهار ماه زمان می‌برد در حالیکه در همین بازه زمانی در محدوده سنگلاخی با شیب تند فقط می‌توان ۴۰۰ الی ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب اجرا کرد.

شهرستان سمیرم در جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد ودر حاشیه جنوب شرقی رشته کوه‌های زاگرس است.

انتهای پیام/م

 

اجرای شبکه فاضلاب درشهرستان سمیرم

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.