سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان سیرجانی با ارائه ۴۵ تابلو با موضوعات قرآنی، احادیث، اشعارسعدی و حافظ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان و اساتید برتر خوشنویسی شهرستان سیرجان امروز همزمان با نکوداشت هفته خوشنویسی طی مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولین شهرستان سیرجان در باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است ۴۵ اثر تابلو برتر خوشنویسی با موضوعات قرآنی، احادیث، اشعارسعدی و حافظ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این مراسم  محمد محمود آبادی سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: سالیانه بیش از ۳۰۰ نفر هنر خوشنویسی را در این شهرستان آموزش می‌بینند و شهرستان سیرجان با وجود ۵۰ نفر خوشنویس ممتاز و ۱۰ نفر از اساتید خوشنویسی فوق ممتاز از شهرستان‌های برتر استان کرمان در هنر خوشنویسی است.

در ادامه مراسم گشایش نمایشگاه خوشنویسی  محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: استان کرمان در همه زمینه‌های هنری از جمله خوشنویسی از استان‌های ممتاز کشور است و امروزه جایگاه هنر در بین مردم شناخته شده است و مردم هم استقبال خوبی از این هنر جذاب دارند.

او اظهار کرد: هنر خوشنویسی از هنر‌های اسلامی و باستانی است که هرگز فراموش نمی‌شود و ما هم باید در این زمینه و رسیدن به جایگاه مطلوب این هنر جذاب سرمایه گذاری کنیم.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر هنرمندان و اساتید پیشکسوت هنر خوشنویسی درشهرستان سیرجان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی 

تجلیل از هنرمندان خوشنویسی در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.