امام جمعه یزد گفت: باید با تشکیل به موقع خانواده و تربیت درست فرزندان تن به نقشه‌ی غربی‌ها ندهیم.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در جمع دانشجویان آموزشکده دخترانه حضرت رقیه (س) یزد، گفت: جوانان، امروزه فقط بر روی درس و کار تمرکز کرده اند و کمتر به ازدواج فکر می‌کنند  و این نقشه‌ی غربی‌ها است.

آیت الله ناصری افزود: ما باید به اصالت خودمان برگردیم و به فکر تشکیل خانواده و تربیت درست فرزندان برای آینده کشور باشیم و با صرف تمام وقت خود برای کار، به نقشه‌ی غربی‌ها تن ندهیم.

او اعتقاد، ایمان به خدا و اتکا به او را راه رسیدن به کمال دانست و اظهار داشت: اگر می‌خواهید آینده را از آن خود کنید به خلقت و چرایی خلقت انسان بیاندیشید، چراکه خداوند هیچ چیز را بدون حکمت نیافریده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، افزود: همه در حال حرکت هستند و هر حرکتی یک مبدا و مقصد دارد، و همانطور که در آیه انا لله و انا الیه راجعون، آمده است مبدا و مقصد همه خدا است.

انتهای پیام/ غ

کم رغبتی جوانان نسبت به ازدواج،  نقشه غربی‌ها است

برچسب ها: خانواده ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
تقصیر مسعولین خودمونه که با بی تدبیری باعث افزایش گرانی و بیکاری شده دیگ جوان چطوری میخاد ازدواج کنه.
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۰:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من کار داشته باشم مسکن ووضع اقتصادی خودمم خوب باشه چرا ازدواج نکنم من همه شرایط فراهم باشه چرا ازدواج نکنم مشکل از خودمون هست نه غرب ودیگران ما خودمون چیکار کردیم