الیزابت دوم در سخنرانی خود در مجلس انگلیس گفت اولویت دولت همواره تضمین خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ ۳۱ اکتبر (نهم آبان) بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پارلمان جدید انگلیس روز دوشنبه با سخنان الیزابت دوم، ملکه این کشور، و در حالی که لندن درگیر بن بست خروج از اتحادیه اروپاست، آغاز به کار کرد.

الیزابت دوم در سخنرانی خود گفت: اولویت دولت همواره تضمین خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ ۳۱ اکتبر بوده است. دولت خواستار شراکت جدید با اتحادیه اروپا بر پایه تجارت آزاد است.

او گفت: رژیم جدیدی برای کشاورزی و ماهیگیری تدوین خواهد شد، و لایحه مهاجرتی جدیدی برای پایان دادن به آزادی رفت و آمد ارائه می‌شود. گام‌هایی در جهت بازگردان ثبات به خدمات مالی برداشته خواهد شد.

ملکه انگلیس همچنین اعلام کرد طرح اقتصادی جدید دولت برپایه راهبرد مالی جدید دنبال خواهد شد. اقداماتی در جهت تقویت نظام درمانی و همچنین اصلاح ساختار رفاهی در نظر گرفته خواهد شد. دولت متعهد است به مسئله خشونت رسیدگی کند و در این راستا قوانین کیفری جدیدی ارائه خواهد شد.

همچنین به گفته ملکه انگلیس، قرار است اقداماتی برای بهبود شرایط زندان‌ها و کمک به قربانیان در نظر گرفته شود. همچنین قوانینی برای کمک به قربانیان خشونت خانگی و کاستن از اثرات طلاق ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
فکرکنم ملکه باید به فکرتابوتش باشه تا برکسیت
آخرین اخبار