رحیمی گفت: آماده بودیم برای اعزام تیم‌های پایه گلریزان کنیم، اما فدراسیون وزنه برداری رغبتی برای این موضوع نشان نداد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری ایران پس از ماه‌ها تمرین و اردو‌های طاقت فرسا، با اعلام روز گذشته فدراسیون وزنه برداری به مسابقات آسیایی کره شمالی اعزام نمی‌شود. مربی تیم ملی جوانان روز گذشته از اوضاع روحی نامناسب افراد ملی پوش صحبت کرد و پس از آن خبری مبنی بر گلریزان برای اعزام این تیم‌ها منتشر شد. رئیس هیئت وزنه برداری مازندران که ۵ نماینده در این تیم داشت از افرادی بود که بحث گلریزان برای این موضوع را مطرح کرده بود و برای پیگیری این موضوع با او گفت‌ و گو کردیم.

انتقاد شدید رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از علی مرادی/ فدراسیون نمی‌خواهد تیم‌های پایه به مسابقات اعزام شود!


بیشتر بخوانید: اعزام تیم ملی وزنه برداری به مسابقات کره‌شمالی لغو شد


رغبتی از سوی فدراسیون وزنه برداری ندیدم

عباس رحیمی، رئیس هیئت وزنه برداری مازندران در این خصوص بیان کرد:  بله ما چنین پیشنهادی را به فدراسیون وزنه برداری دادیم و چند نفری از دوستان هم حاضر به کمک در این خصوص بودند و اعلام آمادگی کردند. اما من رغبتی از سوی فدراسیون وزنه برداری ندیدم. کسی از فدراسیون پیگیری نکرد. حتی حاضر نبودند که بخشی از هزینه این اعزام را بر گردن بگیرند و ما هم بخشی را تقبل کنیم.


بیشتر بخوانید: چشمان بچه‌های نوجوان و جوان وزنه‌برداری پر از اشک است/ این تیم در مسابقات آسیایی روی سکو می‌رفت


این بچه‌ها حیف هستند

او ادامه داد: من چنین چیزی را از فدراسیون ندیدم. حتی تلاشی برای اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان نمی‌بینم و حالا نمی‌دانم داستان به چه صورتی خواهد بود. حیف است که این دوران برای این بچه‌ها تمام می‌شود و دوران وزنه برداری این بچه‌ها در این رده تمام می‌شود.

انتقاد شدید رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از علی مرادی/ فدراسیون نمی‌خواهد تیم‌های پایه به مسابقات اعزام شود!

اگر هزینه ها را نمی توانیم تامین کنیم، چرا در سِمت خود باقی می‌مانیم؟

او درمورد اینکه هزینه اعزام تیم‌های پایه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان است اظهار کرد: این‌ها را باید از علی مرادی پیگیری کرد. من فقط یک رئیس هیئت هستم و ما هم در اعزام‌ها و مسابقات و هزینه‌ها مشکل داریم و حتی یک ریال اعتبار نداریم و خودمان همه هزینه‌ها را تامین می‌کنیم. اگر نتوانم هزینه‌های خودم را تامین کنم پس چرا باید در این سِمت‌ها باقی بمانم؟ از علی مرادی باید سوال کرد که چرا پیگیر پیشنهاد ما نشدند.


بیشتر بخوانید: از وزیر ورزش درخواست کمک داریم/ شب‌ها با درد می‌خوابیدیم تا برای کشور عنوانی کسب کنیم


انتقاد شدید رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از علی مرادی/ فدراسیون نمی‌خواهد تیم‌های پایه به مسابقات اعزام شود!

خانواده‌ها آماده کمک کردن بودند اما همتی از فدراسیون مشاهده نشد

او تاکید کرد: ما که اعلام آمادگی کردیم و حتی خانواده‌های بچه‌های نوجوان و جوان گفتند بخشی از این هزینه را تامین می‌کنند. هر خانواده‌ای آماده بود تا در حد خودش ۱۵ میلیون و یا ۲۰ میلیون کمک کند. اما این همت و خواسته در فدراسیون موجود نبود. در اصل آن‌ها بودند که باید تیم را به مسابقات اعزام کنند. ما که دیگر نمی‌توانیم مستقیم وارد ماجرا شویم و فقط یک هیئت استانی هستیم. اصلا رغبتی در فدراسیون مشاهده نمی‌شود. باید بگو یم که فدراسیون نمی‌خواهد این تیم به مسابقات آسیایی کره شمالی اعزام شود. دلیلش را نمی‌دانم و خود مرادی باید پاسخگو باشد.      

انتهای پیام/

انتقاد رحیمی از فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار