کاروان‌های پیاده روی ازاستان خراسان جنوبی به سمت مشهد مقدس در حال حرکت هستند.

حجت اسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تا کنون ۲۱ کاروان از استان برای حرکت پیاده روی به سمت حرم مطهر رضوی به سازمان تبلیغات معرفی شدند.

او افزود: شروع حرکت این کاروان‌ها بستگی به بعد مسافت دارد که برخی از این کاروا ن ها حرکت  شان  را از ۲۰ مهر ماه آغاز کردند و برای عرض تسلیت به امام هشتم و عزاداری برای روز‌های پایانی ماه صفر در جوار حرم علی بن موسی رضا (ع) باشند.

حجت اسلام رضایی با اشاره به اینکه این کاروان‌ها در سنین مختلف ثبت نام شده است ادامه داد: ۱۳ لی ۱۴ روز میانگین روز‌هایی است که در مسیر پیاده روری به مشهدس مقدس قرار دارند  .

او با اشاره به اینکه  در مسیر راه‌ها توقفگا‌ه ها و مکان‌های استراحت توسط مسئولین کاروان‌ها هماهنگ شده است  اظهار کرد:  این کاروا ن ها مردمی می باشد وتنها مجوز این کاروا ن‌ها به دست سازمان تبلیغات اسلامی است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه  زائرن توسط خود مسئولین کاروان بیمه می شوند  گفت: بیش از ۱۴ سال است که در این ایام از استان خرسان جنوبی این کاروا ن‌ها عازم حرم امام رضا (ع) می‌شوند.

 انتهای پیام / ط ا

 پیاده روی ۲۱ کاروان به سمت حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.