رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : امسال بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز استان "سفیر سلامت " می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شیرزاد احسان‌خواه رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۲۰ درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۱۰ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه استان سفیر سلامت می‌شوند، گفت : امسال بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز استان سفیران سلامت خواهند شد.

او با اشاره به چاپ کارت‌های شناسایی سفیران سلامت، گفت : این کارت‌ها برای توزیع بین دانش‌آموزان داوطلب در اختیار کارشناسان قرار گرفته است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح سفیران سلامت با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و جامعه در مورد موضوعات مرتبط با سلامت در سطح مدارس اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: سفیران سلامت پیام‌های مرتبط با سلامت جسمی و روانی را متناسب با مقطع و پایه تحصیلی خود دریافت و به دیگر همکلاسان خود منتقل می‌کنند.

احسان خواه گفت: دانش آموزانی که سفیر سلامت می‌شوند، پیام‌های سلامتی را از مربیان خود دریافت کرده و این پیام‌ها را به گروه همسالان خود منتقل می‌کنند و با انتقال این پیام‌ها از طریق دانش آموزان به خانواده نهایتا همه جامعه در جریان این پیام‌های سلامتی قرار می‌گیرند.

او افزود: با توجه به تعداد بالای دانش آموزان، اجرای طرح سفیران سلامت اجتماعی کردن موضوع سلامت و تامین آن در جامعه از طریق دانش‌آموزان را دنبال می‌کند.

 احسان خواه،گفت: اجرای طرح سفیران سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد .

 

 

انتهای پیام/د

دانش‌آموزان سفیران سلامت می‌شوند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.