#تهران_ما گرانی میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نسبت به میوه فروشی‌های سطح شهر را پیگیری کرد.

تهران ما ///// هیچ کدام از اقلام تره بار گران تر از مغازه های سطح شهر نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان تهرانی با ارسال پیامکی به صفحه #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرده بود، اجاره غرفه های میادین تره بار توسط شهرداری به حدی بالا رفته که غرفه دار ها تره بار برای جبران این افزایش ، قیمت میوه را خیلی افزایش داده اند. به میزانی که اکنون قیمت میوه بالاتر از مغازه های بیرون است.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع با سازمان میادین و میوه و تره بار شهردرای تهران تماس گرفت و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.


بیشتر بخوانید: انتقاد عضو شورای شهر تهران از توزیع کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌ها/ مدیرعامل شهروند: کیسه‌های ما تجدیدپذیر است


روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اکیدا چنین موضوعی صحت ندارد و اگر شهروندان در هر جایی مشاهده کردند که قیمت اقلام میادین میوه و تره بار گرانتر از مغازه های سطح شهر است، به شماره ۱۳۷ اطلاع دهند.

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان، آمادگی دارد، با ذکر نام و محل این مراکز از سوی شهروندان نسبت به تهیه گزارش از آنها اقدام کند.

انتهای پیام/

گرانی فروشی میادین میوه و تره بار را به ۱۳۷ گزارش کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار