هواشناسی بوشهر از ادامه ناپایداری‌های جوی به ویژه در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان خبر داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد که امروز و فردا در برخی نقاط به ویژه در ارتفاعات و نیمه جنوبی استان احتمال وقوع ناپایداری‌های همرفتی به صورت رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش تندباد بیشتر در ساعاتی از بعدازظهر تا شب وجود دارد.

زهرا راستگو افزود: همچنین در این مدت هنگام روز، وزش ملایم باد همراه با غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان است.

او ادامه داد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

راستگو بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۴ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۱۰، جرز دوم ساعت ۱۴:۵۱ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۶ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.