قرارداد سرمربی یکی از سرمبان تیم های ملی فوتبال جهان ۲ سال دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش روزنامه اکیپ فرانسه خبر داد که فدراسیون فوتبال فرانسه درصدد است تا یک پیشنهاد جدید برای تمدید قرارداد با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی این کشور بدهد تا او قرارداد خود را تمدید کند.

دشان که زمانی کاپیتان فرانسه بود و با این تیم قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۲۰ را تجربه کرد، از سال ۲۰۱۲ هدایت این تیم را بر عهده گرفت و موفق شد با تیم فرانسه، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فتح کند.


بیشتر بخوانید: بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ


قرارداد این سرمربی ۵۰ ساله تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد، اما مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفته‌اند این قرارداد را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کنند. به این ترتیب دشان تا پایان سال ۲۰۲۲ هدایت خروس‌ها را برعهده خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فرانسه پیش از این هم بر تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم تأکید کرده و شایعاتی که درباره آینده‌اش شکل گرفته را کم اهمیت خوانده بود.


بیشتر بخوانید: پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


دشان در تیم ملی فرانسه ستاره‌های زیادی از جمله کینگزلی کومان، لوکاس دینیه، اولیویه ژیرو، آنتوان گریزمان، انگولو کانته، لنگلت، استیو مانداندا، بلیز ماتوئیدی، بنجامین پاوارد، تولیسو، رافائل واران، موسی سیسوکو و ... در اختیار دارد.

این تیم خود را برای مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار