امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان از دیشب تاکنون به ۱۵۰ نفر سیل زده امداد رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه امدادگران توانستند حدود ۱۵۰ نفر که خانه شان در محاصره آب بود را به مکان امن منتقل کنند.

او افزود: این امدادگران با استفاده از ۸۰ خودروی امدادی و ۱۰ قایق نجات و موتوری این عملیات را در شهرستان‌های صومعه سرا، تالش، رودسر، لنگرود و املش با موفقیت به پایان رساندند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: بامداد امروز هم ۲ مرد که سوار بر موتور از پل گوراب زرمیخ صومعه سرا عبور می‌کردند به درون رودخانه پرتاب شدند که یک نفر نجات یافت و نفر دوم متاسفانه جان باخت.

ولی پور اعلام کرد: امدادگران به اهالی روستا‌های تنیان، میانبر، پشتیر، ضیابر، اباتر، نوده، شیخ محله، چمثقال، سادات محله، بهمبر، راجیر و مازندران محله صومعه سرا که دچار آبگرفتگی بودند، امدادرسانی کردند.

او تصریح کرد: اهالی ۷ روستای چینی جان، دشکاجان، کلکاسرا، احمد آباد، میان پشته، رحیم آباد و باقرآباد رودسر هم بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با استفاده از قایق‌های موتوری و نجات به این افراد امداد رسانی کردند.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۱۵۰ سیل زده در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.