رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد گفت: موکب بین‌المللی علوم تحقیقات مورد توجه و استقبال گروه زیادی از زائران قرار گرفته است.

استقبال گسترده زائران از موکب بین‌المللی علوم تحقیقاتاحمد صالحی آرا، رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازدید از موکب‌های دانشگاه آزاد در مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: امسال دانشگاه آزاد با ۵ موکب به استقبال زائران اربعین حسینی رفته است و موکب بین‌المللی علوم تحقیقات مورد توجه و استقبال گروه زیادی از زائران قرار گرفته است.

او ادامه داد: سال گذشته نیز موکب واحد علوم تحقیقات که سرپرستی آن را دانشجویان و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی بر عهده دارند پذیرای مهمانان خارجی بوده و با توجه به خدمات‌رسانی قابل توجه زائران در سال گذشته امسال نیز مورد توجه قرار گرفته و استراحتگاه میهمانان داخلی و خارجی بسیاری شده است.

صالحی آرا افزود: در این موکب، برنامه‌های فرهنگی مؤثر از جمله سخنرانی، بحث و گفت‌وگو با روحانیون، طرح صالحین و بصیرت‌شناسی را داریم که هر زائر به محض ورود در این برنامه‌ها مشارکت می‌کند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد با اشاره به موکب چهارم این دانشگاه گفت: این موکب در ورودی شهر کربلا که توسط مسئولین بسیج دانشجویی واحد خراسان رضوی اداره می‌شود یکی دیگر از شلوغ‌ترین موکب‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که ظرفیت پذیرایی حدود ۲ هزار نفر جمعیت را دارد و امسال نیز توانسته حجم زیادی از زائران را پذیرا و پاسخگو باشد.

او بیان کرد: به دلیل خستگی مفرط زائران پس از طی مسیر طولانی پیاده‌روی، هنگام ورود به کربلا، در این موکب سعی کرده‌ایم بهترین پذیرایی و اسکان را مهیا سازیم که زائران از آرامش و امکان استراحت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /

دانشگاه آزاد با ۵ موکب به استقبال زائران اربعین حسینی رفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار