امینی از فعالیت‌های مدیریت شهری در مراسم پیاده‌روی اربعین در صحن شورای شهر تهران گزارشی ارائه کرد.

خبرنگار: پاینده/تبادل تجربیات سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در عراق با مدیریت شهری / شهرداری هیچگونه هزینه مالی در مراسم اربعین نمی‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران گزارشی از عملکرد مدیریت شهری در ارائه خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در صحن شورای شهر تهران ارائه کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین جلسه‌های متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسئولان داشتیم، همچنین در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در جلسه‌ای تمام موضوعات را بررسی کردیم و قرار بر این شد تجربیات سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در عراق در اختیار شورای شهر تهران قرار گیرد.

امینی با اشاره به بازدید خود از منزل حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف، گفت: در این برنامه دیداری با یادگار امام آقای سیدعلی خمینی داشتم و در کنار آن نیز با نیروهای خدماتی در کوفه و نجف مشغول بودند دیدار کردم.

او با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق ایران در همکاری با شرکت شهر سالم خدمات پزشکی متعددی را به زائران ارائه می‌دهند و در کنار آن امکانات بهداشتی و دارویی نیز وجود دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی افراد خیری نیز حضور دارند و به عنوان مثال می‌توان به پدر شهیدی اشاره کرد که دستگاه نان پخت خود را برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) به مسیر پیاده‌روی اربعین آورده بود.

امینی تأکید کرد: باید تلاش کنیم مشارکت مردمی و اصناف در سالهای آینده در مراسم پیاده‌روی اربعین افزایش پیدا کند.

او با تأکید بر این نکته که شهرداری تهران بر اساس وظایف محوله در کربلا و سایر نقاط زیارتی عراق خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: شهرداری تهران برای مکان و غذا هزینه نمی‌کند و ما در مدیریت شهری در تلاش هستیم با مشارکت اصناف گوناگون هزینه‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار