هافبک تیم فوتبال امید گفت: به آقاى استیلى و شاهرودى گفتم دستور بدهید با مصدومیت هم بازى مى‌کنم، چون بازى براى تیم کشورم باعث افتخار است.

به دلیل مصدومیت این بازى را از دست دادمبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فدارسیون فوتبال مهدى قائدى هافبک تیم فوتبال امید که پیش از اردوى قطر به دلیل مصدومیت از فهرست تیم خارج شد در این خصوص گفت: تقریبا ۲ ماه است که از ناحیه مچ مصدومیت دارم که البته در چند مقطع بهتر شد و توانستم بازى کنم.


بیشتر بخوانید: حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد


او ادامه داد: متاسفانه در تمرین آخر تیم امید باز هم درد داشتم، البته به آقاى استیلى و شاهرودى گفتم شما بخواهید و دستور بدهید با مصدومیت و درد هم بازى مى‌کنم، چون بازى براى تیم کشورم باعث افتخار است، اما پزشکان تیم توصیه کردند استراحت کنم که مصدومیتم بدتر نشود.

امیدوارم بچه‌ها مقابل استرالیا سربلند باشند

قائدی افزود: همچنین آقاى استیلى گفت شرایط تو براى ما مهم است و نمى خواهیم این مصدومیت بدتر شود، بهتر است بعد از بهبود کامل به تیم ملحق بشوى، چون ما روى تو حساب کرده ایم.

بازیکن تیم امید در پایان گفت: دلم با تیم است و امیدوارم بچه‌ها مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. این بازى را به دلیل مصدومیت از دست دادم، اما به امید خدا با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربى اردوهاى بعدى در خدمت تیم هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار